Skupinske vadbe

Skupinske vadbe

 

Vita FIT - pred službo

(vodita Grega ali Ivan)

Intenziven jutranji trening, kjer že zjutraj zaženemo metabolizem in se opremimo za dan. Izboljšujemo kondicijsko pripravo vadečega. Gre za kombinacijo vaj na kardio napravah in pripomočkih kot so veslač, tekač, kolo in kolebnica s kombinacijo vaj, ki temeljijo na lastni teži. Vadba je sestavljena iz obremenitev, ki jih lahko premagujemo dalj časa in bolj intenzivnih, kjer so potrebne krajše vmesne prekinitve - intervalni trening. Takšen trening povzroča velik hormonski odziv, ki je lahko prisoten tudi do 36 ur po vadbi in med drugim pozitivno vpliva na presnovo maščob.

 

Bootcamp

(vodi Grega)

Bootcamp je funkcionalna vadba za oblikovanje telesa s premagovanjem teže lastnega telesa. Pod imenom kalistenika so podobno vadbo poznali že stari Grki.

Vadbo sestavljata tek in vaje za moč. Tek se lahko uporablja kot sredstvo za ogrevanje, v kombinaciji z vajami za moč ali pa kot samostojna vadba.

Vaje za moč se izvajajo z lastno težo: počepi, izpadni koraki, sklece, zgibi, trebušnjaki, poskoki in še mnogo drugih. Pri vadbi uporabljamo tudi pripomočke: različne žoge (težke, pilates), elastike (lahko kot pomoč pri zgibih), proste uteži, kettlebelli, vrv in še mnoge druge.

 

Prednosti bootcamp-a:

  • Funkcionalna vadba – izpopolnitev obvladovanj nam koristi pri vsakodnevnih opravilih.
  • Kompleksna vadba – pri vadbi deluje več mišic, zato telo med vadbo in po njej porabi več kalorij.
  • Idealen za oblikovanje telesa in izgubo odvečne maščobe.
  • Razvijamo vse motorične sposobnosti (moč, koordinacijo, ravnotežje, gibljivost, natančnost in vzdržljivost).

Zakaj želite vaditi pri nas:

  • Strokovno usposobljeni trenerji z mednarodno licenco.
  • Primerno velike skupine.
  • Novi, moderni prostori s kakovostno opremo.
  • Ugodna cena.
  • Prvi obisk je brezplačen.
  • Boot camp prilagajamo zmožnostim posameznika.

 

Vital ZONE (funkcionalna vadba)

(vodi Špela)

Vital ZONE vadba namenjena razvoju mišične moči in drugih motoričnih sposobnosti kot so vzdržljivost, hitrost, koordinacija, ravnotežje in gibljivost.

Osebne izkušnje in pozitivni rezultati vadečih kažejo, da je funkcionalna vadba izredno pomembna in uporabna tudi pri premagovanju vsakdanjih dejavnosti. Špeli je sistem funkcionalnega izvajanja izredno blizu, saj z eno samo vajo vključimo več mišičnih skupin hkrati in dajemo prednost vajam, ki zahtevajo še dodatno stabilizacijo trupa, s čimer pa posledično pripomoremo tudi k visoki porabi energije in učinkovitemu dvigu metabolizma.

Na vadbi bomo poleg teže lastnega telesa, uporabljali tudi različne športne rekvizite, spreminjali bomo čas trajanja intenzivnosti ali pa bomo postopno povečevali število ponovitev. Vadbo je mogoče prilagoditi vsem starostnim skupinam in različno fizično pripravljenim posameznikom. 

 

 

Pilates 

(vodi Ana)

Pilates je vadba, ki se osredotoča na globoke mišice trupa, stabilizatorje, na uri pa poskrbimo tudi za celo telo in sprostimo um.

Izvajamo vaje v različnih položajih, na blazinah, z rekviziti in brez. Poudarek je na vajah za moč, stabilizacijo, gibljivost, koordinacijo.

Z redno vadbo pilatesa:

  • oblikujemo in učvrstimo mišice,

  • povečamo gibljivost,

  • zmanjšujemo posledice stresa,

  • preprečujemo bolečine v hrbtenici,

  • izboljšamo ravnotežje,

  • se bolj lahkotno gibamo,

  • se kakovostno nadihamo,

  • gradimo jedro telesa,

  • izboljšamo samozavedanje telesa,

  • krepimo samopodobo

Za vadbo potrebujemo športna oblačila, brisačo in vodo. Vadimo bosi oz. v nogavicah.

Znane izjave utemeljitelja vadbe, Josepha H. Pilatesa:

»Nekaj dobro zasnovanih gibov, ki jih pravilno izvedemo v uravnoteženem zaporedju, je vrednih ure površne kalistenike ali prisilne drže.«

»Človek je mlad, kolikor je mlad njegov hrbtenični steber.«

»Idealno bi mišice ubogale našo voljo. Razumno, naši volji ne bi smeli narekovati refleksne poteze naših mišic.«

 

Spinning 

(vodi Kristian)

Spinning ™ je skupinska vadba na fitnes kolesu, ki že vrsto let navdušuje in združuje zelo različne posameznike z različnimi željami. Poudarek je na aerobni vadbi, ki krepi srčno-žilni sistem ter pomaga pri izgorevanju maščob.

 

Primeren za vse,

  • ki želite graditi na svoji vzdržljivosti (kondiciji),

  • tudi če imate težave s sklepi (kolena, kolki, gležnji, hrbtenica),

  • ki težje izvajate poskoke, tečete …,

  • tudi tiste s prekomerno telesno težostarejšeženske po porodu in nosečnice …,

  • ki ne želite dela z utežmi,

  • ki niste navdušeni nad koreografijami, a vseeno želijo družbo, dobro glasbo, strokovno voden trening,

  • ki želite super aktivnost s partnerjem/prijateljico, saj vsak intenzivnost treninga prilagodi svojim potrebam, sposobnostim, željam, zmožnostim,

  • ki se na treningu radi tudi opremite z novimi znanji in razumevanjem svojega treninga, saj si inštruktorji med vadbo vzamejo čas in pojasnijo marsikaj, kar vas dodatno motivira in osmisli vašo aktivnost.

Potrebujete športno obutev, brisačo, vodo.

 

Joga 

(vodi Nataša)

»Ko je učenec pripravljen, pride učitelj«, pregovor jogijev

Joga je celostna filozofija, duhovna pot, ki stremi k uravnoteženemu in zdravemu življenju. Izvira iz Indije in je poznana že več tisoč let. Predstavlja celovit pristop k povezavi telesa, uma in duha.

Joga je primerna za vsakogar, ne glede na to ali je cilj oblikovanje telesa, sprostitev in zmanjšanje ravni stresa ali osebnostna rast.

Dobrobiti vadbe joge

Na telesni ravni jogijski položaji razvijajo gibljivost, splošno mišično moč in vzdržljivost, z redno vadbo se izboljšata tudi telesna drža in ravnotežje. Na energijski ravni dihalne tehnike usmerjajo in nadzorujejo energijo.  Na mentalni ravni s pomočjo naprednih jogijskih tehnik vzpostavljamo notranji mir in zadovoljstvo, poglabljamo zaznave, izostrimo jasnost in osredotočenost uma, razvijamo intuicijo.

Joga v Središču Vitalis

Program je sestavljen tako, da skozi utrjevanje osnov počasi prehajamo v poglabljanje znanja v številnih položajih, njihovih različicah in prilagoditvah. Telesne položaje med seboj mehko tekoče povezujemo v ustvarjalno zaporedje. Ustvarjamo dobro podlago gibljivosti in splošne moči, izboljšujemo ravnotežje. Poudarek je na zavedanju diha, raziskovanju notranjih občutkov, opazovanju delovanja uma in osredotočanju pozornosti v sedanji trenutek.

Vadba obsega:

  • jogijske položaje za močno in gibljivo telo,
  • dihalne tehnike za enakomeren in poglobljen dih,
  • energijske zapore za usmerjanje energije v telesu,
  • sprostilne tehnike za notranji mir,
  • tehnike osredotočanja uma.

Potrebujete: vodo, ruto ali pokrivalo za končno sproščanje, lahka in udobna oblačila. Joga podlogo si lahko sposodite pri nas, lahko pa prinesete svojo.

 

Vadba za mamice z dojenčki

(vodita Ivan ali Asja)

 

Dobrobiti poporodne vadbe

Porod pusti telesne posledice, za katere lahko učinkovito poskrbimo s poporodno vadbo, ki telesu pomaga ponovno doseči svojo obliko. Vadba vam bo omogočila hitrejšo vrnitev motoričnih sposobnosti na raven pred nosečnostjo. Ohlapne mišice bodo postale močnejše, povečal se bo njihov tonus in zmanjšala količina podkožnega maščevja. Popravili boste telesno držo, vzpostavili pravilen naklon medenice in s tem preprečili bolečine v križu.

Glavni poudarki vadbe so na krepitvi trebušnih mišic in mišic medeničnega dna, ki med nosečnostjo postanejo ohlapne in šibke, vendar se bomo spomnili tudi na ostale mišične skupine, ki jih je treba prav tako krepiti. Z vadbo se naučite vaj, ki izboljšujejo telesno pripravljenost in pozitivno vplivajo na počutje.

 

Kako poteka vadba za mamice z dojenčki pri nas?

Vadba je namenjena mamicam od šestega tedna, oz. ko opravite 1. ginekološki pregled po porodu do približno enega leta po porodu. Glede na vaše stanje, se vam bomo potrudili kar najbolj prilagoditi. S svojimi dojenčkom boste med vadbo ves čas v istem prostoru in ga po potrebi pocrkljale.

 

Več

Vadba Senior Vital

(vodi Ivan)

Na telovadbi dajemo poudarek na vajah, ki krepijo in ohranjajo tiste mehanizme in strukture, ki skrbijo za kakovostno vsakodnevno bivanje. Kosti običajno z leti postajajo šibkejše, zato je en del namenjen preprečevanju padcev. Razvijamo mišice, ki sodelujejo v strategiji lovljenja ravnotežja, ko pride do nenadne izgube le-tega. Istočasno je smiselno delati tudi vaje za moč, s katerimi krepimo kosti ter s tem zaviramo proces osteoporoze.

Ker se z leti spreminja tudi okretnost in koordinacija, ki se v vsakodnevnem življenju pojavlja kot lovljenje avtobusa in izstopanje na avtobusni postaji, igranje z vnuki, zahtevnejša hišna opravila in drugo, nismo pozabili vključiti niti tega vadbenega poglavja. Z različnimi agilnostnimi in koordinacijskimi vajami obenem razvijamo tudi našo sposobnost razmišljanja.

Osnova vsem prej naštetim vajam je primerna gibljivost sklepov in njihova dobra podpora v obsklepnih mišicah.

Vadba je sestavljena iz ogrevalnega dela, kjer z lahkotnejšimi aerobnimi vajami kot je hitrejša hoja, dvigovanje kolen ali ogrevanje na kardio napravah ter dinamičnim raztezanjem (razna vrtenja okončin in zasuki telesa) pripravimo telo za glavni del vadbe. Ta je sestavljen iz šestih do desetih vaj, s katerimi razvijamo določene motorične sposobnosti, naj bo to moč, ravnotežje, koordinacija ali kaj drugega. Aktivnost zaključimo z razteznimi vajami, ki sprostijo napetost v mišicah in ohranjajo ali izboljšujejo gibljivost.

Vadba Senior Vital ima čisto posebno znižano ceno za upokojence. Vabljeni!

 

Cenik

Informacije (telefon, pošta, lokacija)

 

Izjave strank:

                                                                                                                                                                                      

Voditeljica joge je SUPER. Receptorji so prijazni. Cena vadbe se mi zdi najnižja v Ljubljani. Kaj bi še lahko? telovadnica je brez okna- to je edina pomanjkljivost:) (Sladjana, 39)

                                                                                                                      

Pohvalila bi vaditeljico za četrtkovo Jogo Natašo. Noro všeč pa mi je bila vaditeljica, ki je vodila jogo 16.2. (Dunja, 34)

                                                                                                                    

Pohvalo celotni ekipi! Najbolj trener (delam z Grego in mi je naj trener). Drugače pa same pohvale: prostor, receptorki , organizacija, vadbe). Izboljšave? nimam ideje, vse je super. (Karmen)

 

Pohvale celotni ekipi središče Vitalis. Vadbeni prostor mi je zelo všeč, človek se počuti zelo sproščeno in svobodno. Trenerska ekipa je čudovita, strokovna, kvalitetna, zabavna, točno takšna, kakršno potrebuje človek po napornem dnevu, da dvigne energijo do viška in dobro voljo ter dobro počutje po končani vadbi. Pohvale za obnovljeno spletno stran in up-date facebook profilka. (M)

                                                                                                                     

Vse mi je super, nič ni treba spremenit.(Katja, 28)

                                                                                                                                                                                                                                    

Ni pripombJ (Tomaž, 29)

                                                                                                                          

Vse je odlično. (Nejc, 27)

                                                                                                                             

Brez komentarja (ženske so zakon še posebno pri disciplini in nepopuščanju). (anon.)                                                                                                  

 

Odlično vzdušje in trenerji. (Marina)

                                                                                                                                 

Bp.  (Anže Gliha)

                                                                                                                     

Sem začetnik in trenutno nimam pripomb. Sem zelo zadovoljen. (Jure, 33)

                                                                                                                           

Vse super, včasih celo preveč pridni in prijazni. (Lea, 37)

                                                                                                                      

 

 

 

 

 

Urnik - Individualni treningi potekajo kadarkoli vezano na osebne dogovore.

Legenda:

Dvorana A
Dvorana B
Dvorana C
Dogodki novo
Pošljite nam sporočilo
Pošlji

Sporočilo je bilo poslano.

Sledite nam
Prijava na e-novice