Osebno trenerstvo

V Središču vitalis ponujamo kakovostno osebno trenerstvo.

Kaj je osebno trenerstvo?

»Znoj čisti od znotraj navzven. Prodira iz kotičkov, ki jih prha ne more doseči.«, George A. Sheehan

Osebni trener je strokovnjak za fitnes, posebej usposobljen za sestavo in izvedbo individualnega programa treninga. Individualna vadba je  namenjena vsem, ki si želite osebni pristop in strokovno vodstvo v času celotnega procesa vadbe.

Vadba z osebnim trenerjem omogoča ohranjanje motivacije, prilagoditev vaj sposobnostim in ciljem posameznika in varnost pred poškodbami, saj preprečuje nepravilno izvedbo vaj. Omogoča varen in hiter napredek, ter vodi k boljšim rezultatom.

Osebni trener vam lahko pomaga pri oblikovanju postave, izboljšanju motoričnih sposobnosti in pri odpravi mišičnega neravnovesja. Osebno trenerstvo je prava izbira še posebej za vse, ki se srečujete s poškodbami, saj sta rehabilitacija in post operativna vadba izrednega pomena.

Kaj pričakovati na uvodni uri?

  • pogovor s stranko o dosedanjih izkušnjah in ciljih,
  • na željo stranke se lahko naredi meritev (telesna sestava, obsegi telesa),
  • naredi plan, kdaj in približno kako bodo potekali treningi,
  • na podlagi pogovora naredimo spoznavni trening, kjer preverimo pripravljenost stranke (fizično, tehnično),
  • določimo termin naslednjega in nadaljnjih treningov.

Prednosti individualne vadbe v Središču Vitalis:

  • vadba takrat, ko vam najbolj ustreza,
  • vadba tako, kot vam najbolj ustreza,
  • najučinkovitejše izkoriščen čas,
  • varnost in prilagodljivost,
  • zveste stranke radi prijetno presenetimo,
  • novi prostori in oprema,
  • zelo prijazne cene,
  • ni potrebno posebno plačilo vadnine v Vitalisu,
  • načrt prehranjevanja,
  • meritve, analize in spremljanje napredka.

Naši trenerji:

Pokličite nas za termin oz. brezplačni prvi posvet! Kontakt

Trening je sestavljen:

Ogrevalni del (10–15 min):

  • postopno ogrevanje telesa na kardio-napravah,
  • specifične vaje, s katerimi dodatno pripravimo telo na napore, ki sledijo v glavnem delu.

Glavni del (30–40 min):

  • odvisno od programa, predstavlja pa višjo intenzivnost vadbe kot ogrevalni del ter traja dobrih 30 minut.

Zaključek (5–10 min):

  • ohlajanje z nižjo intenzivnostjo kot v glavnem delu; odvisno zopet od programa, lahko gre za lažje kolesarjenje, raztezne vaje, krio savna ali kaj četrtega.