Pilates

Pilates je vadba, ki se osredotoča na globoke mišice trupa, stabilizatorje, na uri pa poskrbimo tudi za celo telo in sprostimo um.

(vodi Ana G.)

Izvajamo vaje v različnih položajih, na blazinah, z rekviziti in brez. Poudarek je na vajah za moč, stabilizacijo, gibljivost, koordinacijo.

Z redno vadbo pilates-a:

  • oblikujemo in učvrstimo mišice,
  • povečamo gibljivost,
  • zmanjšujemo posledice stresa,
  • preprečujemo bolečine v hrbtenici,
  • izboljšamo ravnotežje,
  • se bolj lahkotno gibamo,
  • se kakovostno nadihamo,
  • gradimo jedro telesa,
  • izboljšamo samozavedanje telesa,
  • krepimo samopodobo 

Za vadbo potrebujemo športna oblačila, brisačo in vodo. Vadimo bosi oz. v nogavicah.

Znane izjave utemeljitelja vadbe, Josepha H. Pilatesa:

»Nekaj dobro zasnovanih gibov, ki jih pravilno izvedemo v uravnoteženem zaporedju, je vrednih ure površne kalistenike ali prisilne drže.«

»Človek je mlad, kolikor je mlad njegov hrbtenični steber.«

»Idealno bi mišice ubogale našo voljo. Razumno, naši volji ne bi smeli narekovati refleksne poteze naših mišic.«

 

Zakaj želite vaditi pri nas:

  • strokovno usposobljeni trenerji in inštruktorji,
  • primerno majhne skupine,
  • novi, moderni prostori s kakovostno opremo,
  • čisti prostori,
  • ugodna cena,
  • prvi obisk je brezplačen,
  • vadbo prilagajamo zmožnostim posameznika.
Pomembno: V primeru kakršnih koli zdravstvenih omejitev, posebnosti ali težav, se pred vadbo posvetujte s trenerjem. Po potrebi vam bomo svetovali drugačne vaje ali drugo vadbo.